دانلود آهنگ شلوار پلنگی ریمیکس + متن آهنگ

 آهنگ شلوار پلنگی یکی از آهنگ های شادی است که در هر مجلس شادی پلی می شود و طرفداران زیادی دارد. اگر طرفدار موسیقی شاد هستید حتما از گوش دادن به این آهنگ لذت خواهید برد. 


 

متن آهنگ شلوار پلنگی ریمیکس

  ته می؛ یاری


 سردمداری…  


 مردِ نبردی  


پهلوون، مردی…


عشق جنگی؛ شلوار پلنگی!


میدون داری ته


اهل داداشون


می هواخواشون


 همش دست به چو  


 می پش، مثلِ کوه…  

 مردمداری، تو سالاری  


مازرونیمه؛ من غیرتیمه…


یک تنه یار من


تی سوریرمه


برای دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی ۱۲۸ و ۳۲۰ می توانید روی

 آهنگ شلوار پلنگی ریمیکس کلیک کنید

Comments

Popular posts from this blog

دانلود اهنگ دوری و من دیگه ته دنیام علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ قاف

دانلود اهنگ حال دلم وصله به حال دلت آصف آریا + متن آهنگ

دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم + متن آهنگ