دانلود اهنگ حال دلم وصله به حال دلت آصف آریا + متن آهنگ

اهنگ حال دلم وصله به حال دلت آصف آریا یکی از جدیدترین و با احساس ترین آهنگ های پاپ است که خیلی ترکونده. متن آهنگ در کنار اجرای زیبای خواننده واقعا شنیدنی است. اگر طرفدار آهنگ های احساسی و آرام پاپ هستید این آهنگ به شما پیشنهاد می شود. 


متن آهنگ حال دلم وصله به حال دلت آصف آریا

 چشمای تو نقاشیه انقد آرومی که قلبم میره دور از حاشیه 


تو مثل دارویی برام قد دریایی ولی حتی یه قطرت کافیه


وقتی بهم میریزم سر موقع میرسی منو مرتب میکنی


 من خیلی برات میمیرم خوبه که توام یه وقتایی برام تب میکنی 


حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو


واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم


 حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو 


واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم


تو رگام خونی واسه من تشنه تو مثل بارونی


 آخه همه جوره قشنگی هم با موهای مشکی هم موی رنگی 


حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو


 واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم 


 حال دلم وصله به حال دلت جون من جون خودت عوض نشو 


 واسه دلم خوبه چون آب و گلت عشقمون چه خوشگله کنار هم 


برای دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی ۱۲۸ و ۳۲۰ روی دانلود آهنگ حال دلم وصله به حال دلت 

کلیک کنید

Comments

Popular posts from this blog

دانلود اهنگ دوری و من دیگه ته دنیام علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ قاف

دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم + متن آهنگ