دانلود آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم + متن آهنگ

 آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم یکی از بهترین و محبوب ترین آهنگ های احساسی راغب می باشد که طرفداران بسیاری دارد. اگر طرفدار آهنگ های عاشقانه و احساسی ملایم هستید این آهنگ به شما پیشنهاد می شود. در زیر متن آهنگ و لینک دانلود قرار گرفته شده است. 


متن آهنگ من از تمام دنیا شبی بریدم 

👇💘

 چشم من پی تو گشته حیران از همه به غیر تو گریزان 


چشم تو شبِ ستاره باران آسمان شده خلاصه در آن


 من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم 


 میان چشم مستت چه ها ندیدم تو را که دیدم 


غم تو را همان شب که دل سپردم به جان خریدم


قسم به جان تو من به جان رسیدم تو را که دیدم


  فرهادم که بردم از دل غم را شیرینی ولی نمیزنی دلم را


آرامش کنار تو معنا شد دنیایم کنار تو زیبا شد


من از تمام دنیا شبی بریدم تو را که دیدم


میان چشم مستت چه ها ندیدم تو را که دیدم


 غم تو را همان شب که دل سپردم به جان خریدم 


قسم به جان تو من به جان رسیدم تو را که دیدم


برای دانلود رایگان این آهنگ جدید با کیفیت اصلی ۱۲۸ و ۳۲۰  روی

 من از تمام دنیا شبی بریدم کلیک کنید


Comments

Popular posts from this blog

دانلود اهنگ دوری و من دیگه ته دنیام علیرضا طلیسچی - دانلود آهنگ قاف

دانلود اهنگ حال دلم وصله به حال دلت آصف آریا + متن آهنگ